joi, 16 octombrie 2008

ce-am pierdut?

uneori ma gandesc ca e o mare nedreptate ca traim intr-o lume din ce in ce mai acaparata de messenger. noi, cei care credem ca asa suntem mai eficienti, noi (vai de noi) suntem cei care pierdem legatura emotionala ce se stabileste cand orice doua persoane se intalnesc. ce fiori am ratat? ce emotii nu am simtit? ce lacrimi am economisit?
le-am tinut pe toate cu noi, ca sa fim din ce in ce mai singuri...

nu te cunosc. si nu ma cunosti. spune-mi ce-ai visat si ce-ai invatat. crezi ca e tarziu acum?
-- "eu sunt cristina."

3 comentarii:

Radu spunea...

Visul de azi-noapte e la fel de real ca realitatea?

Radu spunea...

Acum te-ai linistit cand ai aflat ca nu ai pierdut nimic si totul nu a fost decat un vis? Se pare ai avut un zoom destul de mic...

here. now. spunea...

@Rain Man(1): http://kristinab3.blogspot.com/2008/02/utopii-comune.html

@Rain Man(2): nu te cunosc si nu ma cunosti si nici nu mi-ai spus ce ai visat