duminică, 23 noiembrie 2008

asa, din senin



5 comentarii:

Radu spunea...

asa, din senin in senil

here. now. spunea...

@Rain Man: prea greu de controlat fluxul unor ganduri chiar daca ti-ar apartine, cu atat mai dificil sa le stabilesti finalitatea

Radu spunea...

Te referi la... stilul tau sacadat, fara fraze?

here. now. spunea...

@Rain Man: sacadat sau cadentat de un anume ritm, daca nu reusesti sa desprinzi un inteles e o chestiune separata. eu iti multumesc ca mi-ai vizitat blogul, dar poate ar trebui sa iti folosesti timpul mai bine.

Radu spunea...

Nu-ti face griji pentru timpul meu "pierdut" pe blogul tau.Am destul timp. Nu ma asteptam sa-mi multumesti pentru asta, ca doar nu-ti fac nici un favor. Un semn a fost de ajuns, dar am abuzat si imi cer scuze daca te-am deranjat. Ai dreptate.. nu e momentul potrivit.