vineri, 5 septembrie 2008

e toamna

Nu stiu daca va place toamna. Dar eu o ador. Multi iubesc primavara. Spune drept, nu iti place sa vezi firicelele de iarba proaspata, mugurii, pomii infloriti? Si multe, multe flori? Si mie imi place! Si mai multi adora vara: mare soare vacanta. Da, e frumos. Iarna ne aduce sarbatorile: nu vrei un cadou? O bataie cu bulgari?
Natura e ca o persoana echilibrata: daca iti place un singur anotimp, o dezechilibrezi
Primavara iti conturezi telurile. Ele exista, sunt vii, nu poti face abstractie de ele. O oarecare letargie si stare de visare vine te coplesesc vara, cand limita dintre real si ireal se pierde in valurile marii sau in coroana deasa a copacilor. E aievea?
Citeam despre asteptare si ma gandeam daca ceasul meu e bun.

Era 8 dimineata si pentru prima data dupa foarte multe zile, mi-am umplut plamanii de un aer proaspat. Si mintea. Si sufletul.
Venise toamna.

Niciun comentariu: